loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 205 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)
هیچ گاه فکر نمی کردم جزء بعضی ها شوی!!!
 
که دل می برند ودل می شکنند...
 
نمی دانی دل شکستن چه دردی دارد...آرزو دارم دردش را بچشی
 
تا حالم را بفهمی!!!
 
شکستن دل یک طرف
 
این که سراغ شکسته هایش را نمی گیری یک طرف...
 
ولی من با شکسته های دل دنیای دارم
 
دنیایی پر از تنهایی...
 
راضیم به این دنیا
 
چون خدارا دارم و بس...!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 948
  • بازدید ماه : 1,881
  • بازدید سال : 23,420
  • بازدید کلی : 357,765