زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 11:48 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



♥آخرین ارسال های پـــــــرنــــــس♥

کساني که عضو شدن نميتونن وارد شن از اين ادرس وارد شن http://pran3.rzb.ir/Login

کجا ؛ متاز ای یار ؛ مقصد خاک است

اینجا تالارگفتمان پرنس است مکانی برای اشتراک گذاری علایق و مطالب مفید شما ، مکانی آرام به دور از هیاهوی های دنیای بیرون
 

قلبقلبقلب

 

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 1292
نویسنده پیام
ali
آفلاین



ارسال‌ها : 2199
عضويت: 15 /6 /1391
وضعیتم اینه!
تشکرها : 673
تشکر شده : 375
سیمکارت من: سیمکارتم!
وب من : http://pran3.rzb.ir
فال روز 1393
توجه: جهت دیدن پست جدید به صفحه آخر مراجعه کنید


فال روز (1 فروردین- 21 مارچ)


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین
از یک طرف، امروز واقعیت می تواند بسیار مرموزانه با تخیل درآمیزد و تشخیص این دو را مشکل نماید. از طرف دیگر، حرکت ماه به سوی صورت فلکی آتشین قوس روح تان را زنده می کند و باعث می شود که به چیزهای بزرگ فکر کنید. انرژی تان غیر قابل کنترل است، حتی اگر متوجه نباشید که این انرژی شما را به کجا خواهد برد. اکنون زمان آن است که صبر پیشه کنید و فقط کورکورانه رو به جلو حرکت نکنید. نباید به دنبال هر هوی و هوسی بروید، مگر این که بخواهید مشکل درست کنید.

اردیبهشت
افق گسترده ی پیش روی تان ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد، زیرا تقریباً غیر ممکن است که بفهمید کدام فرصت بهترین و منطقی ترین مسیر ممکن است. خوشبختانه امروز برای راهنمایی مسیر می توانید به دوستان و همکاران تان تکیه کنید. به حرف هایی که می زنند گوش کنید، حتی اگر مطمئن نیستید که آن ها به درستی علایق شما را می فهمند. اگر به توصیه های سودمند دیگران گوش دهید، می توانید از تجربیات آن ها بسیار بهره ببرید. فقط به خاطر داشته باشید که این شما هستید که آخرین تصمیم را می گیرد.

خرداد
امروز ممکن نیست با مانعی برخورد کنید، اما عاقلانه تر این است که کمی از سرعت خود بکاهید. مسایل عاطفی می توانند مشکل ایجاد کنند، حتی در روابط دو طرفه. ممکن است فکر کنید که به دو نیمه تقسیم شده اید؛ قلب تان یک چیز می گوید، درحالی که شرایط اطراف از شما می خواهند که طور دیگری رفتار کنید. فعلاً سعی نکنید که این وضع دشوار را حل کنید، فقط این که از منشأ استرس و نگرانی آگاه باشید. اگر مسئولیت تمام احساساتی را که دارید بپذیرید، باعث می شود که شرایط برای طرف مقابل هم ساده تر گردد.

تیر
حتی اگر اخیراً کمی مضطرب و نگران بوده اید، امروز ممکن است احساس کنید که امواج آرامش بخش رضایت و خرسندی به ساحل تان روی آورده اند. تقریباً می توانید تصویر کامل را با وضوح بیشتری ببینید و راضی هستید تا هر کاری را که با نقشه ی اصلی جور درمی آید انجام دهید. متأسفانه ممکن است دچار هیجان گردید و بیش از حدی که می توانید ارایه دهید متعهد انجام کاری شوید. این که مثل بچه ها محتاطانه قدم بردارید بهتر است تا این که با سرعت پیش بروید و سپس سقوط کنید.

مرداد
ممکن است سعی کنید تا مطمئن باقی بمانید، اما به این نتیجه می رسید که احساسات پیچیده ای وجود دارند که از خودتان پنهان می کرده اید. شاید اتفاق خاصی را از دوران کودکی تان به خاطر بیاورید یا کسی را که راز مهمی را با شما در میان گذاشت. به هر حال، اکنون بیش از هر زمان دیگری ممکن است احساس کنید که آسیب پذیر شده اید. احساساتی را که ناراحت تان می کنند کنار نزنید، زیرا می توانند به عنوان یک کاتالیزور شگفت انگیز در مرحله ی بعدی رشدتان عمل کنند. نیازی نیست طوری عمل کنید که دیگران را با شجاعت و جرأت خود تحت تاثیر قرار دهید.

شهریور
امروز ممکن است فکر کنید که کسی در ارتباطات اش با شما چیزی را دست کاری یا پنهام می کند و آن قدر دلیل می آورد تا شما کنار بکشید. اما برعکس، شما ممکن است این عقب نشینی خود را نوعی مهربانی به حساب آورید. اگر اکنون خودتان را از این موقعیت کنار نکشید، ممکن است کاری کنید یا چیزی بگویید که به دیگران زیان وارد کند. اما رفتار بد یک نفر نباید همه چیز را برای شما و دیگران خراب کند. راهی پیدا کنید تا فاصله ی تان را بدون این که گوشه گیری کنید و همه ی خوشی ها را از خودتان بگیرید حفظ کنید.

مهر
همان طور که روز به پیش می رود، دانستن این که چه طور نسبت به شرایط اطراف تان واکنش نشان دهید سخت تر می شود. امروز ممکن است عقایدتان مورد پرسش قرار بگیرند، به ویژه اگر بخواهید برای توجیه کارهای فعلی تان از آن ها استفاده کنید. به واقعیت ها بچسبید، اجازه ندهید که تخیل تان بر تصمیم هایی که می گیرید تاثیر بگذارد. وقتی واقعیت را از تخیل جدا می کنید، تا جایی که امکان دارد منصف باشید. دیگران این صداقت عمل و اهداف مخلصانه ی شما را تحسین خواهند کرد.

آبان

از آن جایی که ماه وارد صورت فلکی فیلسوفانه ی قوس می شود، تلاش شما هم برای یافتن حقیقت در اولویت اول قرار می گیرد. با این وجود آرزو می کنید که ای کاش می توانستید مشکلات تان را فراموش کنید و امروز روز خوبی داشته باشید. حتی اگر معمولاً درباره ی سفر معنوی خود بسیار جدی هستید، اکنون خندیدن بهترین درمان برای روح شماست. به جای این که در تاریکی ها به دنبال جواب باشید، اکنون زمان آن رسیده است که به رویاهای تان اجازه دهید تا به واقعیت تبدیل شوند.

آذر
پیوستن به یک منشأ عمیق تر الهام امروز می تواند کمی گمراه کننده به نظر برسد، زیرا تمایل دارید تا هر کاری که انجام می دهید چرخش مثبتی را در آن ایجاد کنید. اما مسیر کنونی تان ممکن است شما را به زوایای پنهان احساسات تان هدایت کند و شرایط را از آن چه هست پیچیده تر نماید. به جای این که خودتان را از دیگران دور نگه دارید، سعی کنید تا احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید، حتی اگر احساس کنید که با این کار آسیب پذیرتر می شوید. بد نیست تا زمانی که به شخصی اعتماد دارید، سفره ی دل تان را پیش او باز کنید.

دی
به جای این که امروز بر اساس اطلاعات واقعی تصمیم گیری کنید، ممکن است بهتر باشد تا کمی بیشتر به رویاهای تان توجه کنید تا به واقعیت ها. درست است که نادیده گرفتن و انکار حقایق ابلهانه به نظر می رسد، اما به سرعت می فهمید که این حقایق تمام ماجرا را به شما نمی گویند. بر اساس احساسات تان عمل کنید و انرژی خود را بیهوده به خاطر قضاوت های دیگران تلف نکنید. در نهایت این که راستی و درستی شما خودش گویای همه چیز است.

بهمن
ممکن است امروز متوجه یک اشتباه مالی شوید، اما باید بلافاصله توجه بیشتری را به کنترل شرایط معطوف سازید. شاید قبلاً کاری را انجام دادید که فکر می کردید درست است، اما بعداً فهمیدید که حساب و کتاب تان درست از آب درنیامده است. اگر نمی دانید چه کار کنید و مطمئن نیستید که قدم بعدی تان چه باشد، از دوستان و همکاران تان بخواهید تا به شما مشورت بدهند. آن ها به قدری باور بکردنی از شما حمایت خواهند کرد و کمک تان می کنند تا به وضعیت مالی خود سر و سامانی ببخشید.

اسفند
احساس می کنید که انگار به داخل یک مه غلیظ کشیده شده اید، اما دیگران هنوز شما را کسی می بینند که می داند چه می خواهد و چه طور می خواهد به آن برسد. جریان های قوی عاطفی و احساسی شما را به جهت های مختلفی می کشانند و جهت گیری مسیرتان را دشوار می کنند. اگر اکنون نمی توانید به خوبی ببینید اصلاً نگران نباشید، به قطب نمای معنوی تان اطمینان کنید و امیدوار باشید که صحیح و سالم به مقصد مورد نظرتان که هنوز مشخص نیست خواهید رسید.

پنجشنبه 29 اسفند 1392 - 23:44
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ali
آفلاین



ارسال‌ها : 2199
عضويت: 15 /6 /1391
وضعیتم اینه!
تشکرها : 673
سیمکارت من: سیمکارتم!
تشکر شده : 375
وب من : http://pran3.rzb.ir

پاسخ : 1 RE فال روز 1393
فال روز (2 فروردین- 22 مارچ)


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین
ممکن است آن قدر اشتیاق شما زیاد باشد که بتوانید با خوش بینی کورکورانه و تنها ایمان به کاری که انجام می دهید راه تان را به سوی یک موقعیت چالش برانگیز باز نمایید. اما امروز آن قدر احساسات تان شدید هستند که می توانید بدون در نظر گرفتن حقایق خیلی دیوانه وار عمل کنید. واضح است که روش مطمئن تری که کمتر مخرب است این است که آهسته تر گام بردارید. تنها دلایلی که اکنون شما را به پرواز در می آورند دلایل تخیلی هستند. پس کمی نرم تر شوید و به جمع دوستان تان روی آورید. سپر جنگی تان را زمین بگذارید و در عوض انرژی خود را به سوی چیزی یا کسی که این شور و علاقه ی شما را شعله ور می سازد هدایت کنید.

اردیبهشت
وقتی به پیش رفتن دشوار می گردد، گاو نر (نماد برج ثور) سرسخت درون تان می تواند بیش از پیش تعیین کننده شود. شما کسی نیستید که پاسخ نه را بپذیرد، پس بیشتر تلاش می کنید و در عوض می خواهید جلوتر بروید. اما ممکن است امروز به خاطر شتابی که در پیشرفت دارید هدف تان را فراموش کنید. اگر موقتاً خود را از دست رفته حس می کنید اصلاً نگران نباشید، زیرا مدت زیادی طول نخواهد کشید؛ شما کسی نیستید که بدون هدف و در گیجی حرکت کند. اما اکنون این خیالات شماست و نه عقل تان که ترغیب تان می کند تا تقریباً هر مانعی را که بر سر راه تان وجود دارد کنار بزنید.

خرداد
اکنون افکار واضح و روشن کمی تیره و مبهم می شوند، زیرا سیاره ی شما که عطارد است با نپتون ابر مانند به هم قلاب می شوند. شاید مجبور شوید تا با یک حس قوی که از شما می خواهد تا از محدودیت های زندگی تان بگریزید مبارزه کنید، زیرا فرار از این محدودیت ها کمکی به شما نخواهد کرد. در عوض باید یاد بگیرید که صبور باشید تا به اهداف بلند مدت تان برسید. اگرچه امروز کمی دشوار است که آهسته و پیوسته گام بردارید، اما مرحله به مرحله قدم برداشتن یکی از ترکیبات اصلی فرمول کنونی تان برای رسیدن به موفقیت است.

تیر
امروز ممکن است احساس خوبی نداشته باشید، زیرا جریان های کهکشانی شما را به اقیانوس وسیع و بی پایان تجربه می کشانند. افق های وسیع می توانند شما را عصبی کنند، زیرا معمولاً فضای آشنای یک خلیج کوچک را ترجیح می دهید. از یک طرف، آزاد هستید که قلمروهای جدید را تجربه کنید و افکارتان می توانند در کنار ترس های گذشته سبکبارانه حرکت کنند. از طرف دیگر، عدم هماهگنی شما را گیج کرده و بدون جهت گیری رهای تان می کند. در مقابل چیزی که اجتناب ناپذیر است مقاومت نشان ندهید و در عوض آن را با آغوش باز بپذیرید. هرگز نمی دانید در مسیری که می روید چه چیزهایی یاد خواهید گرفت.

مرداد
پیدا کردن یک تعادل کارآمد بین مقاومت های بیرونی و خیالات بارور درون تان ممکن است امروز یک موقعیت چالش برانگیز را برای تان رقم بزند. خوش بینی شما ترغیب تان می کند تا درباره ی قابلیت های پنهان و گسترده ی پیش روی تان بلند پروازی کنید. اما حالا که تمایل دارید تا همه ی جزییات مهم را همان طور که خستگی ناپذیر به سوی هدف تان حرکت می کنید توضیح دهید، خطر در کمین شماست. به شما توصیه می کنیم که کمی احتیاط کنید. اگر به محدودیت های خود اعتراف کنید، شانس بیش تری خواهید داشت تا به رویاهای تان برسید.

شهریور
اکنون برای شما که در برج سنبله به دنیا آمده اید و بسیار باریک بین هستید زمان پارادوکس ها و تناقض هاست، زیرا می خواهید حقایق زیادی را فاش کنید تا از آن ها برای تایید نظرات تان استفاده نمایید. اما از آن جایی که امروز سیاره ی شما که عطارد است با نپتون مبهم و رویاگونه پیوند خورده است، شما به درون دریای ابر مانند رویاها کشیده می شوید و از دنیایی که به دقت هدایت تان می کند و می خواهید در آن باشید دور می شوید. ممکن است به جای این که خودتان را به عقل و منطق محدود سازید، بخواهید بر اساس احساس خود عمل کنید. اما خیلی از نقشه ی اصلی دور نشوید. میانه رو باشید و راهی را پیدا کنید که به شما اجازه می دهد عقل و احساس را با هم داشته باشید؛ به این ترتیب مسیرتان را گم نخواهید کرد.

مهر
به نظر می رسد که از منطقه ی تاریک و روشن و مبهم عقل عبور می کنید و افکارتان از مسیر اصلی خارج می شوند. خوشبختانه اگر می توانید به ایده های رویایی خود که در مسیرتان پیش می آیند اطمینان کنید خطری وجود ندارد. ا ین در طبیعت شماست که تناقض های کهکشانی را متعادل سازید، اما گاهی پیش می آید که نمی توانید افکارتان را سر و سامان دهید. حالا می توانید یک تصمیمی بگیرید، اما شاید نتوانید تصمیم تان را برای دیگران توجیه کنید. این بهترین، هنری ترین و رمانتیک ترین نوع الهام است. فقط این که این ها را با واقعیت اشتباه نگیرید.

آبان
امروز زمان آن رسیده است که آینده را با آغوش باز بپذیرید، حتی اگر نمی توانید بدانید که مرحله ی بعدی چیست. با آهنگی که به گوش می رسد برقصید، حتی اگر نمی دانید که این آهنگ از کجا می آید. خوش بینی درون تان را پیدا کنید و بخواهید تا کمک تان کند. اطراف شما پر از نیروهای جادویی است و آگاهی از وجود این نیروها یک شروع فوق العاده است. حالا وقت آن نیست که به خاطر انتظارات دیگران خودتان را ناراحت کنید. کار شما این است که مشکلاتی را که غیر قابل حل به نظر می رسند به موقعیتی تبدیل کنید که به سود شما کار کنند؛ شاید حتی چیز مرموز جالبی را در این میان به وجود بیاورید.

آذر
اصلاً مهم نیست که امروز چه قدر مصمم هستید، شاید مجبور شوید با موجی موقتی از شک و تردید به خود دست و پنجه نرم کنید. بین شما و اهداف تان یک مه غلیظ و غیر قابل نفوذ دیده می شود. باورهای معنوی تان می توانند به کمک تان بیایند، البته تا زمانی که سعی نکنید بر ابهامات پیش روی تان غلبه کنید. در عوض حساسیت خود را به مهربانی و سردرگمی تان را به انعطاف پذیری تبدیل نمایید. بر دنیای درون تان تمرکز کنید و به دنبال این نباشید که موفقیت خود را در دنیای بیرون دنبال کنید. آرامش ذهن از دنیای درون برمی خیزد.

دی
اگرچه عجیب به نظر می رسد، اما تصورات تان امروز شما را قادر می سازند تا انرژی عاطفی و احساسی خود را پیدا کنید و از کوهی که جلوی شما سر بر آورده است بالا بروید. از سطح واقعیت عبور کنید و به دنیای خیالات تان فرو بروید، زیرا این درست همان جایی است که جواب ها از دید پنهان شده اند. از رویاهایی که از ناخودآگاه تان برمی آیند استفاده کنید تا آینده ی تان را همان طوری که آرزو می کنید رنگ و لعاب ببخشید. هر کاری که می کنید به یاد داشته باشید که آن چه را می بینید باور نکنید، بلکه آن چه را باور دارید ببینید.

بهمن
در رویاهای تان به آینده فکر می کنید. شما مانند کاهنی هستید که افق دید خود را مدیریت می کند و دیگران ممکن است چه بخواهید و چه نخواهید برای راهنمایی پیش تان بیایند. این مسئولیت ممکن است موقتاً توانایی شما را برای مسقل بودن محدود کند، زیرا حالا وظایف مهمی وجود دارند که به عهده ی شما گذاشته می شوند. سعی نکنید تا از این ندای معنوی فرار کنید. تاثیر مثبتی که بر دیگرانی که به شما اطمینان می کنند می گذارید بارها و بارها به خودتان برمی گردد.

اسفند
ممکن است تصویر ایده آلی که از آینده دارید آن قدر زنده به نظر برسد که وقتی می فهمید از شرایط فعلی تان خیلی دور است دچار هراس شوید. اما این همیشه خبر بدی نیست وقتی که ابرهای خیالات به زمین می بارند، زیرا این همان جایی است که چرخ ها جاده ی زندگی را لمس می کنند و این درست همان زمانی است که کار واقعی شما آغاز می شود. هر دو طرف را تجربه کرده اید: هم خیالات واهی را دیده اید و هم واقعیت عریان را. اکنون زمان آن رسیده است که راهی جادویی بسازید که به شما اجازه می دهد تا آزادانه بین این دو دنیای نا مربوط حرکت کنید.

جمعه 01 فروردین 1393 - 21:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ali
آفلاین



ارسال‌ها : 2199
عضويت: 15 /6 /1391
وضعیتم اینه!
تشکرها : 673
سیمکارت من: سیمکارتم!
تشکر شده : 375
وب من : http://pran3.rzb.ir

پاسخ : 2 RE فال روز 1393
فال روز (3 فروردین- 23 مارچ)



از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین
امروز تمایل دارید سخت تلاش کنید تا نگذارید کارها به هم بریزند. اما ممکن است تلاش های تان بیهوده باشند، زیرا وقتی موفق می شوید زندگی تان پیچیده می شود و گره می خورد. درست مثل بازی های ویدئویی است، فقط وقتی به مرحله ی بعد وارد می شوید که مرحله ی فعلی را تمام کرده باشید. این نشان می دهد که زمان آن رسیده است که کلاً یک استراتژی دیگری را به کار بگیرید. به جای این که منابع را برای به دست گرفتن کنترل تلف کنید، بهتر است فقط برای مدتی دست از کار بکشید. شگفت انگیز است اگر بدانید که کنار گذاشتن قدرت فعلی تان خیلی راحت تر از آن است که فکرش را می کنید.

اردیبهشت
قبل از این که بگویید چه چیزی در ذهن دارید معمولاً به همه ی جوانب آن فکر می کنید. اما ممکن است فعلاً کمی مضطرب باشید، به ویژه اگر سعی می کنید تا رازی را پنهان کنید، زیرا صرفاً همین پنهان کاری ها موجب اضطراب بیشتر شما می گردند. خوشبختانه امروز دلیلی وجود ندارد که بخواهید دیگران را ناراحت کنید، در عوض عاقلانه تر این است که به انگیزه های خودتان توجه کنید. تا زمانی که اهداف تان شرافتمندانه هستند و از صمیم قلب حرف می زنید، اصلاً مهم نیست که جزییات پیام تان چه باشد.

خرداد
ممکن است به جای آن که سعی کنید تا برای چیزی که قبلاً گفته اید یا انجام داده اید جوانب خطر را در نظر بگیرید، سهواً طی یک اشتباه به خرابی ها دامن بزنید. متأسفانه هنوز هم حتی با ایده آل ترین اهداف می توانید خشم دیگران را برانگیزید. البته یک عذرخواهی صمیمانه همه چیز را حل می کند، اما فقط در صورتی که به آن چه می گویید ایمان داشته باشید. به خاطر داشته باشید که قبل از این که دنیای ارتباطات تان از چرخش باز بایستد، این نمایش کوچک ممکن است یک روز دیگر هم ادامه پیدا کند.

تیر
امروز ممکن است عقب نشینی از یک مقابله برای تان چالش برانگیز شود، حتی اگر این کار را به نفع خودتان انجام داده باشید. شاید حالا فکر کنید که دیگر هیچ راه برگشتی ندارید و همین به شما جرأت می دهد تا به خاطر باورهای تان خطر کنید. خوشبختانه آن قدر ها هم که فکر می کنید چیزی برای از دست دادن ندارید. فقط مطمئن شوید کاری که می خواهید انجام دهید واقعاً ارزش داشته باشد و بعد آن چه را که دارید به خطر بیندازید. سعی کنید تا هوشمندانه نبردهای پیش رو را انتخاب کنید، در این صورت می توانید انرژی خود را برای زمانی که به آن نیاز دارید ذخیره کنید.

مرداد
نقشه ای که برای حمله کشیده اید می تواند خیلی تاثیرگذار باشد، اما مطمئناً عالی نیست. وقتی موقعیت فعلی تان دگرگون می شود، باید سعی کنید تا خودتان را با شرایط وفق دهید تا فرصت رقابت را از دست ندهید. متأسفانه بیش از آن چه فکرش را می کنید در افکارتان سخت و تغییرناپذیر هستید و این عدم اصلاح برنامه ها ممکن است نزدیک ترین دوستان تان را با شما بیگانه سازد. نسبت به واکنش های دیگران حساس باشید تا بتوانید هوشمندانه پاسخ دهید و سعی نکنید که سرسختانه به یک رویای نامعلوم فکر کنید که هیچ دلیلی هم برای آن وجود ندارد.

شهریور
شاید امروز کمی عصبی باشید، اما باید بتوانید این تنش ناراحت کننده را به یک پتانسیل مفید تبدیل کنید. انتظارات گذشته ی تان را دور بریزید و بپذیرید که هیچ سر نخی وجود ندارد که به شما بگوید به کجا می روید. با این وجود اشکالی ندارد اگر بگویید چه چیزی در ذهن تان می گذرد، حتی اگر این کار از نظر اجتماعی شما را در جایگاه نامناسبی قرار می دهد. یک جهت گیری کاملاً متفاوت را با آغوش باز بپذیرید و بعد نقشه ی جدیدتان را تا پایان موفقیت آمیز آن دنبال کنید.

مهر
به احتمال زیاد امروز همکاری و حمایت دیگران را دریافت خواهید کرد، اما نه آن طور که ترجیح می دهید. حتی ممکن است این طور به نظر برسد که بهترین دوستان یا شریک تان بر خلاف علایق تان عمل می کنند، اما در واقعیت این طور نیست. فعلاً هر کسی با ضرب آهنگ خودش می رقصد و شما هم عاقل باشید و تشویق شان کنید. دوستان و همکاران تان بر اساس برنامه ریزی خودشان به کمک تان می آیند، البته تا زمانی که شما آزادی عملی را که می خواهند به آن ها بدهید.

آبان
ممکن است امروز در یک مساله ی مالی پیشرفت غیر منتظره ی را که خیلی به آن نیاز دارید تجربه کنید، اما باید نقشه های تان را از گام اولی که برداشته اید بررسی کنید. خوشبختانه از این که کار بزرگی را که قبلاً انجام نداده اید امتحان کنید نمی هراسید. حالا تکنیک های جدید را خیلی سریع یاد می گیرید و دیگران را با قدرت سازگاری تان شگفت زده می کنید، حتی اگر آن ها از پیچیدگی های زندگی شما خبر نداشته باشند. اگرچه مشتاق هستید که به چیزهای زیادی دست پیدا کنید، اما بهتر است لقمه ی بزرگ تر از دهان تان برندارید.

آذر
همه فکر می کنند که می دانند شما امروز چه احساسی دارید، زیرا صورت فلکی قوس که بی شرم و گستاخ است شما را ترغیب می کند تا همه ی آن چه را در قلب تان می گذرد برای همه آشکار کنید تا ببینند. فعلاً هیچ راه گریزی که ساده باشد وجود ندارد، زیرا نادیده گرفتن احساسات تان فقط باعث می شود که پربارتر شوند و نیروی مضاعف پیدا کنند. بهترین کار این است که آن چه را در قلب تان می گذرد با دوستی مورد اعتماد در میان بگذارید، اما حواستان باشد که صحنه را مدیریت کنید تا نمایش از کنترل خارج نشود. اجازه ندهید که در یک مکالمه ی معنی دار ترس از طرد شدن پا به میان بگذارد.

دی
اگرچه ممکن است بی ثباتی فعلاً باعث آزارتان شود، اما هنوز می خواهید که همه چیز درست مثل یک ساعت دقیق کار کند. دل تان می خواهد اگر امروز قرار است توجه تان را به جایی معطوف کنید، هیچ دل مشغولی و نگرانی نداشته باشید، اما نمی توانید مسئولیت های تان را فراموش کنید و به کارتان پشت کنید. با این وجود بهتر است قبل از این که دست به عملی قطعی بزنید، کمی صبر کنید و ببینید که این جریان تغییرات شما را به کدام سو می برند. گوش دادن به ندای قلب تان راه غلط را نشان تان نمی دهد، اما ممکن است کمی طول بکشد تا به مقصد مورد نظرتان برسید.

بهمن
شاید تا مقصد مورد نظرتان راه زیادی باشد، پس شاید لازم است از نزدیک ترین دوستان تان برای حمایت و پشتیبانی کمک بخواهید. حتماً تعجب خواهید کرد وقتی ببینید که دیگران خیلی سریع به کمک تان می شتابند تا به شما نشان دهند که تنها نیستید. با این وجود باید مواظب باشید که چه طور با دیگران رابطه برقرار می کنید تا آن ها را با شوخی های نیش دارتان آزار ندهید. کمی تأمل کنید و به چیزی که می گویید از قبل فکر کنید. نشان دادن قدردانی نسبت به کارهای دیگران باعث می شود که آن ها از این که به شما کمک می کنند احساس خوبی داشته باشند.

اسفند
احتمالاً طی امروز غمگین و افسرده می شوید و همین باعث می شود تا امروز نتوانید کار زیادی انجام دهید. اما این که پیش از شروع یک پروژه جدید کمی خودداری و تأمل کنید به این معنی نیست که باید بر احساسات تان هم سرپوش بگذارید. کمی تنهایی وقت بگذرانید تا فرصت پیدا کنید که بهترین و معنی دارترین رویاهای تان را پردازش کنید. اگر اجازه دهید که احساسات تان در جریان باشند، آن وقت تفکر عمیق می تواند سازنده باشد. منشأ قدرت تان از تخیلات واضحی که دارید و از قلب آماده و پذیرای شما سر چشمه می گیرد.

یکشنبه 03 فروردین 1393 - 13:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ali
آفلاین



ارسال‌ها : 2199
عضويت: 15 /6 /1391
وضعیتم اینه!
تشکرها : 673
سیمکارت من: سیمکارتم!
تشکر شده : 375
وب من : http://pran3.rzb.ir

پاسخ : 3 RE فال روز 1393
فال روز (4 فروردین- 24 مارچ)


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین
اگر اخیراً چرخش مهمی در زندگی تان اتفاق افتاده است، در پیش گرفتن یک راهکار عقلانی با توجه به مسئولیت های فعلی تان می تواند به شما کمک کند تا بیشترین بهره را از این چالش به دست آورید. سعی کنید از غلیان احساسات نگریزید، زیرا احساسات تان چیزهای مفیدی درباره ی خودتان به شما می آموزند. هر چه بیشتر بر روی چیزی که امروز می خواهید تمرکز کنید، بهتر می توانید بر مقاومت درونی تان نسبت به تغییرات غلبه کنید. اگر نشان دهید که علاقه مندید با تغییرات جدید روبرو شوید، دیگران هم ترغیب می شوند که مثل شما همین کار را انجام دهند.

اردیبهشت
امروز آن چنان قدرتی دارید که نباید شما را نادیده گرفت، زیرا تقریباً هر چیزی را که به ذهن تان برسد می توانید به آن دست پیدا کنید. اما تصمیم گیری هنوز کمی مشکل به نظر می رسد، زیرا کاملاً آگاهی دارید که تصمیم های فعلی تان چه اهمیتی دارند. اگر خیلی ساده به خاطر داشته باشید که کاربردی ترین کارها همان هوشمندانه ترین آن ها هستند، می توانید کمی راحت تر نفس بکشید. عاقلانه نیست که احمقانه دست به خطر بزنید، صبوری به نفع شما خواهد بود. هر گام کوچکی که برمی دارید شما را به آینده ی مورد نظرتان هدایت می کند.

خرداد
ممکن است امروز نسبت به کسانی که اطراف تان هستند کمی پرخاشگر باشید، اما واقعاً نمی خواهید که مشکلات را از آن چه هست بیشتر کنید. پرخاشگری شما فقط به این دلیل است که به اندازه ی کافی به تاثیر کلماتی که به کار می برید فکر نمی کنید. می دانید که حقیقت را می گویید، پس باور دارید که توقف کردن لزومی ندارد و می خواهید انگشت در لانه ی زنبور کنید. به خاطر داشته باشید که لزومی ندارد دیگران همه چیز را درباره ی کارهایی که انجام می دهید بدانند. کمی نرم خویی و بصیرت کمک تان می کند تا در مسیری که می روید به آرامش دست پیدا کنید.

تیر
امروز تحت تاثیر تعهد و وظیفه شناسی یک از همکاران تان قرار می گیرید، حتی اگر نقشه ی مورد بحث شما با چیزی که او در دست دارد کاملاً متفاوت باشد. اما اگر با کسانی که با ایده های شما مخالفت می کنند وارد بحث شوید، این خشم تان ممکن است فرصت هر گونه تعریف و تمجید را از شما بگیرد. وقتی که فواید پیشنهاد های مختلف را بررسی می کنید، بهتر است افکار دیگران را هم بپذیرید. اما هرگز اصول ارزشی خودتان را کنار نگذارید.

مرداد
اگر امروز مورد خشم کسی قرار گرفتید اصلاً تعجب نکنید، زیرا امروز کسی نیستید که بشود با او کنار آمد. حتی ممکن است در یک جمع عمومی با همکارتان نزاع کنید که این خودش مشکلات را دوچندان می کند. اگرچه هر دعوایی باعث اضطراب ناخواسته می شود، اما دیگران تا زمانی که از خودتان دفاع می کنید و فراتر از آن نمی روید به شما احترام خواهند گذاشت. اگر به سر نخ های اطراف تان توجه کنید، می توانید تنش ها را قبل از این که به نقطه ی جوش برسند خنثی کنید.

شهریور
گاهی نمی شود همه ی جزییات را در نظر گرفت. اما کسی هستید که امروز می تواند تکه های کوچک پازل را کنار هم بگذارد و تصویر کامل را ببیند. دیگران به این تفکر جامع شما تکیه می کنند، پس دلیلی وجود ندارد که هنگام مشورت خودتان را کنار بکشید. به احساسات تان اعتماد کنید، اما به عقل و منطق هم توجه کنید. قطب نمای اخلاق شما را به راه درست هدایت خواهد کرد.

مهر
امروز چیز مهمی در ذهن دارید، اما آن قدرها هم ساده نیست که بخواهید آن را با دوستان تان در میان بگذارید. هر وقت که بحث به این موضوع می رسد، دیگران احساس ناراحتی می کنند و موضوع بحث را تغییر می دهند. اما شما می توانید چیزهایی را ببینید که بر دیگران آشکار نیست، از طرفی هم نمی خواهید وانمود کنید که کمتر می دانید. به خاطر داشته باشید که اگر قرار است شما کسی باشید که زنگ هشدار را به صدا درمی آورد، حداقل این کار را با مهربانی و بدون سرزنش انجام دهید. کلماتی را که به کار می برید با دقت انتخاب کنید تا شنوندگان تان را گمراه نکنید.

آبان
ممکن است نزدیک ترین دوستان تان برای مدتی از شما فاصله بگیرند، زیرا به نظر آن ها شما چیزی در ذهن دارید که آماده ی شنیدن آن در این زمان نیستند. در این فاصله به دلیل پیوند ماه با خورشید، احساسات تان تقویت می شوند و جرأت پیدا می کنید. فقط به خاطر داشته باشید که حرف های تان آز آن چه فکر می کنید ممکن است نیش دارتر باشند، البته اگر بدون این که از قبل به آن ها فکر کنید شروع به صحبت کنید. کمی خودداری می تواند در میزان موفقیتی که پیام تان به همراه می آورد تاثیر به سزایی داشته باشد. درست مثل این است که یک قاشق شکر می تواند فرو دادن دارو را راحت تر کند.

آذر
امروز نسبت به باورهای تان خیلی حساس هستید، همین باعث می شود که حقایق را فراموش کنید. اما دیگران به شما اجازه نخواهند داد که دچار افکار آشفته و پریشان شوید، زیرا مدام حقایق را به شما گوشزد می کنند. به جای این که حالت تدافعی به خود بگیرید و فکر کنید فقط خودتان درست می گویید، سعی کنید به همه ی حرف هایی که زده می شود کمی گوش کنید و آن ها را بشنوید. این بدین معنی نیست که شما یا هر کس دیگری راست می گوید یا اشتباه می کند، بلکه بدین معنی است که باید افکار دیگران را هم شنید تا موضوع مورد بحث به نتیجه برسد. گاهی لازم است حتی همه ی افراد یک دهکده تلاش کنند تا چیزی به راه درست هدایت شود.

دی
امروز می خواهید مطمئن شوید که همه دقیقاً می دانند که شما نظرتان نسبت به یک موضوع جنجالی چیست. از هر فرصتی استفاده می کنید تا نظرات تان را به دیگران بگویید. می دانید که یک آتشفشان قدرت اش را از گرمای شدیدی که در زیر آن نهفته است می گیرد. حالا شما هم با چیزهایی که می گویید این فرصت را دارید که قدرت تان را افزایش دهید. اگر پیام تان را با دقت کنترل و مدیریت کنید، فرصت خواهید داشت تا تاثیری را که می خواهید ایجاد کنید.

بهمن
ممکن است امروز دیگران شما را به کاری که نکرده اید متهم کنند و به مشکلات دامن بزنند. شاید فکر کنید که کسی با شما خصومت شخصت دارد یا حتی کسی که روزی به او اعتماد کرده بودید به شما خیانت کرده است. متأسفانه الآن دیگر خیلی دیر است که به جایی که قبلاً بودید برگردید. درست است که به غرور شما لطمه وارد شده است، اما قبل از این که تلافی کنید بیشتر فکر کنید. بدانید که خشم کنترل نشده می تواند به یک مشکل کوچک دامن بزند و آن را بزرگ کند. قبل از این که چیزی را خیلی سریع تکذیب کنید، کمی صبر کنید و تا ده بشمارید. در مسیری که می روید نگاه کنید که چه کسانی به دنبال تان می آیند.

اسفند
ممکن است به تنهایی نتوانید به اهداف بلند مدت تان داست پیدا کنید، اما به همه ی منابع مورد نیاز دسترسی دارید و می توانید آن را در جمع دوساتن و همکاران تان پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که فعلاً کسی در مرکز قدرت نیست؛ پس اگر بخواهید خودتان در مرکز قدرت باشید کنترل امور را از دست خواهید داد. بدانید که همکاری و تعاون بهتر از دست یافتن به سلطه ی جهانی است. وقتی بدانید که بخشی از یک مجموعه ی بزرگ تر هستید و باید مطابق آن عمل کنید، موفقیت شما تضمین شده خواهد بود.

سه شنبه 05 فروردین 1393 - 02:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ali
آفلاین



ارسال‌ها : 2199
عضويت: 15 /6 /1391
وضعیتم اینه!
تشکرها : 673
سیمکارت من: سیمکارتم!
تشکر شده : 375
وب من : http://pran3.rzb.ir

پاسخ : 4 RE فال روز 1393
فال روز (5 فروردین- 25 مارچ)


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین
امروز برای کنترل انرژی خود بین دو راه مختلف گیر افتاده اید. از یک طرف، کاری دارید که باید حتماً به اتمام برسد و دیگران به خاطر قول هایی که به آن ها داده اید به شما تکیه کرده اند و می خواهند به دنبال شما مسیر حرکت را بپیمایند. از طرف دیگر، خودتان خواسته ها و آرزوهایی دارید که نمی توانید به راحتی از آن ها بگذرید. به جای آن که خواسته های تان را نادیده بگیرید، سعی کنید بین افراط و تفریط تعادل را برقرار سازید. مسئولیت های خود را کنار نگذارید، اما اطمینان حاصل کنید که در برنامه ای که تنظیم کرده اید زمانی هم برای دنبال کردن خواسته های خودتان وجود داشته باشد.

اردیبهشت
از آن جایی که ماه در نهمین خانه ی حقیقت برتر حرکت می کند، اکنون به دنبال یک ارتباط معنی دار با دوستان تان هستید. اما ممکن است پیدا کردن شخص خاصی که اهداف مشترکی با هم دارید به شما کمک کند. علی رغم امیدهایی که دارید اصلاً راحت نیست که نگرانی هایی را که در یک رابطه دارید کنار بگذارید، این نگرانی ها می توانند مرزهای غیر ضروری بین شما و دوست تان ایجاد کنند. به جای این که اجازه دهید ترس های تان بر شما غلبه کنند، مشتاقانه درباره ی احساسات تان صحبت کنید. وقتی یخ شکسته شد، پا به مسیری بگذارید که پیش روی تان باز شده است.

خرداد
شرایط تغییرناپذیر باعث می شوند که امروز نتوانید همه ی آن چیزی را که در قلب تان می گذرد با دیگران در میان بگذارید، حتی اگر بخواهید که یک رابطه را به مرحله ی بعدی هدایت کنید. متأسفانه فعلاً باید بر آن چه می گویید تمرکز کنید، در غیر این صورت شرایط ناراحت کننده ای را به وجود خواهید آورد. به خاطر داشته باشید که بیش از آن چه فکر می کنید برای انتقال پیام خود زمان دارید. اگر هر گونه انرژی ناراحت کننده ای را حس می کنید، فقط بگذارید یکی دو روزی بگذرد و بعد به دنبال چیزهای رمانتیک بروید. وقتی صحبت از موضوعات احساسی است، زمان بندی مهم ترین اصل است.

تیر
این که امروز تصمیم بگیرید چه کاری انجام دهید بسیار چالش برانگیز است، زیرا چیزی که کاملاً از کنترل تان خارج است ریتم طبیعی شما را به هم ریخته است. اما به طور طبیعی اعتماد به نفس تان به شما قدرت می دهد تا مسیرتان را پیدا کنید، اما باید بدانید که راحتی کمتری از آن چیزی که ترجیح می دهید در انتظار شماست. به خاطر داشته باشید که هر چیزی که الآن اتفاق می افتد، تنها بخش کوچکی از تغییر بزرگ تری است که قرار است در ماه های آینده خودش را نشان دهد. رویکرد مثبت شما کلیدی خواهد بود برای موفقیت آینده ی تان.

مرداد
حتی اگر مطمئن باشید که امروز چه می خواهید، اما هنوز دشوار است که قابل اعتماد ترین راه را برای رسیدن به هدف تان انتخاب کنید. شاید افکارتان گرفتار لذت هایی شده باشند که فعلاً رسیدن به آن ها سخت است. ممکن است علی رغم عدم امنیتی که در پیمودن مسیرتان به سوی شادی ها حس می کنید، باور داشته باشید که همه چیز در نهایت ختم به خیر می شود. اجازه ندهید که شرایط خارجی حواس تان را پرت کنند، در عوض شادی را در درون خودتان جست و جو کنید.

شهریور
ممکن است امروز از روش محتاطانه ای که برای نشان دادن خودتان در نظر گرفته اید احساس رضایت کنید. تعهدات کنونی تان چهارچوب مشخصی را ایجاد می کنند که به شما احساس امنیت می دهد و زمانی را که دارید محدود می سازد. حتی اگر به دنبال چیزی خود به خودی باشید، هنوز فرصت دارید که به همان برنامه ریزی پیشین که ضامن احساس امنیت تان بود برگردید. اشکالی ندارد تا زمانی که آماده نشده اید صبر کنید، نیازی نیست که در امور اجتناب ناپذیر عجله کرد. به احساس تان اطمینان کنید تا زمان مناسب را به شما بگوید.

مهر
ممکن است فکر کنید که مثل یک الا کلنگِ عاطفی شده اید که از افراط و تفریط هایی که در زندگی اش وجود دارد خسته شده است. از آن جایی که مریخ در نشانه ی استراتژیک شما به عقب حرکت می کند، به دست آوردن چیزهایی که این روزها به دنبال شان هستید با تأخیر روبرو شده اند. متأسفانه پیاده شدن از سواری که در حال حرکت است خطرناک تر از سوار شدن بر آن در گام اول است.هر کاری که می توانید انجام دهید تا امیدها و رویاهای تان را زنده نگه دارید، اما محتاطانه حرکت کنید تا تعادل فعلی را بر هم نزنید.

آبان
درباره ی چیزهایی که اکنون امکان پذیرند فکرهایی دارید، اما هنوز موانع زیادی وجود دارند که باید از روی آن ها بپرید تا برنده ی مسابقه شما باشید. سعی نکنید میانبر بزنید تا یک موقعیت بی ثبات را جا بگذارید، در عوض موفقیت شما زمانی ممکن است که بر اهداف تان و مقصد مورد نظر تمرکز کنید. به خاطر داشته باشید که اهداف بلند پروازانه مشکل ساز نخواهند بود، البته تا زمانی که اطمینان حاصل کنید که این اهداف با حقایق قابل تایید جور درمی آیند. خیلی هم عالی است که رویاهای بزرگ داشته باشید، اما هنوز باید کاری کنید که آن اتفاق خارق العاده رخ دهد.

آذر
حقایق امروز می توانند باعث طوفان شوند، اما اگر همین طور هم اتفاق افتاد، نتیجه ی کار شاید آن قدرها هم که فکر می کنید بد نباشد.واقعیت این است که شاید این شفاف سازی فرصت بزرگی باشد تا بتوانید چیزها را همان طوری که واقعاً هستند ببینید، نه آن طور که خودتان دل تان می خواهد. وقتی رویاهای تان از واقعیت دور می شوند، خیلی مهم است که از جزییات مطلع باشید تا بتوانید تصمیم هوشمندانه ای را اتخاذ کنید. همان طور که سعی می کنید تا سر نخی برای گام بعدی پیدا کنید، به نشانه های کوچک اطراف تان توجه کنید.

دی
تغییرات در شرف وقوع اند، اما شرایطی که از کنترل شما خارج هستند باعث عصبانیت تان می شوند. اگرچه می خواهید به احساسات خود ثبات ببخشید، اما امروز اتفاق های نامربوط زیادی همزمان رخ می دهند. به جای این که سعی کنید تا کاری را که غیر ممکن است انجام دهید، نفس عمیقی بکشید و از این آشفتگی خودتان را دور کنید. اگر این فکر را که باید مسئولیت همه ی کارها را به عهده بگیرید کنار بگذارید، آن وقت می توانید انرژی خود را بیشتر مدیریت کنید.

بهمن
شاید آرزو کنید که ای کاش زمان بیشتری داشتید تا می توانستید کمی استراحت کنید، اما برنامه ی شلوغی که دارید این اجازه را به شما نمی دهد. نمی توانید ذهن تان را از چرخش های دایره ای مکرر بازنگه دارید، همین امر موجب می شود تا فرصت زیادی برای پرداختن به سایر امور نداشته باشید. متأسفانه امروز آن قدر مسئولیت روی سرتان ریخته است که نمی توانید آن ها را نادیده بگیرید. اگر نمی توانید همه ی کارها را انجام دهید به خودتان سخت نگیرید، بالاخره شما یک نفر بیشتر نیستید. بهترین کار برای رسیدن به آرامش درونی این است که خودتان را قبول داشته باشید.

اسفند
امروز بسیار مشتاق هستید تا یک قدم عالی به سوی جلو بردارید، اما نمی توانید انتظارات والایی را که از خود دارید برآورده سازید، زیرا امرزو درگیر نمایش های افراد زیادی می شوید. اگر سعی کنید که عقب نشینی کنید، دوستان تان درباره ی وضع سلامتی تان نگران می شوند و این خودش به فشاری که سعی دارید از آن فرار کنید اضافه می کند. خیلی سخت است که بخواهید روی خطی راه بروید که یک طرف اش همدردی با دیگران و طرف دیگر اش رسیدگی به خواسته های خودتان است. خوشبختانه یک ثبات عمیق تر در حال ظاهر شدن است، البته اگر به آن اجازه ی ظهور دهید.

سه شنبه 05 فروردین 1393 - 02:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ali
آفلاین



ارسال‌ها : 2199
عضويت: 15 /6 /1391
وضعیتم اینه!
تشکرها : 673
سیمکارت من: سیمکارتم!
تشکر شده : 375
وب من : http://pran3.rzb.ir

پاسخ : 5 RE فال روز 1393
فال روز (6 فروردین- 26 مارچ)


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین
امروز چیز زیادی برای گفتن ندارید، زیرا افکارتان آن قدر پیچیده هستند که نمی توانید آن ها را به وسیله ی کلمات بیان کنید. فعلاً هیچ علاقه ای به پیشرفت ندارید؛ ترجیح می دهید که اوقات تان را به رویا پردازی بپردازید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا حفظ ظاهر کنید؛ اگر همین حالا هیچ گونه بلند پروازی در افکارتان وجود ندارد خیلی خودتان را درگیر نکنید. قبل از این که متوجه بشوید نیاز پیدا می کنید تا دست به کار شوید. در این فاصله اجازه دهید تا خیالات تان صحنه را بگردانند.

اردیبهشت
امروز می خواهید که همه شما را کسی ببینند که به دوستان اش اهمیت می دهد، اما بهتر است محبت تان را به روش های غیر احساسی نشان دهید. توانایی شما در گوش کردن و به طرزی دلسوزانه پاسخ گفتن می تواند دل هر کسی را به دست آورد، اما به شکلی عجیب از پیامد روابط تان جدا گشته اید. خوشبختانه این فاصله و کناره گیری بیشتر به نفع کسب و کار است تا به نفع روابط شخصی؛ فقط اطمینان حاصل کنید که قرارداد را قبل از امضا کردن درست خوانده اید. تا زمانی که در هر کاری که انجام می دهید قابل اعتماد عمل کنید، همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

خرداد
ممکن است امروز پیام هایی را در هم ادغام شده ارسال نمایید، اما بنا به دلایلی می توانید با این مساله کنار بیایید. به جای این که دیگران شما را کسی بخوانند که دو پهلو حرف می زند، شما را تحسین خواهند کرد که این طور بی عیب و نقص در کارتان پیش می روید. اما جزییات بسیاری وجود دارند که انگار از شکاف ها بیرون می زنند و آشکار می کنند که در اموری که انجام می دهید قلب و احساس تان هیچ نقشی ندارد. کمی عقب نشینی کنید تا هر وقت فرصتی پیدا کردید به احساسات تان سر و سامان ببخشید و تصمیم بگیرید که چه می خواهید.

تیر
معمولاً احساس جدایی و فاصله ی احساسی بین شما و کسی که دوست اش دارید می تواند کمی دلسرد کننده باشد، اما امروز ترجیح می دهید که در اتاق تنفس باقی بمانید، یعنی تصمیم می گیرید که احساسات تان را برای خودتان نگه دارید تا دیگران اصلاً متوجه نشوند که مشکلی پیش آمده است. شما می توانید احساس عدم امنیتی را که دارید پنهان کنید، اما فعلاً بهترین توصیه این است که با ترس های تان مقابله کنید؛ به جای این که وانمود کنید که همه چیز خوب است، درباره ی فاصله ای که احساس می کنید صحبت کنید. سکوت احساس نارضایتی را افزایش می دهد، پس حرف بزنید و رابطه برقرار کنید.

مرداد
امروز دچار خوش بینی هستید، از این جهت برای تان دشوار شده که مشکلات بالقوه ای را که در مسیرتان وجود دارد ببینید. اگرچه قدرت تفکر مثبت می تواند تا یک مسیر طولانی شما را با خودش ببرد، اما به این معنی نیست که لزوماً خواهید توانست بر تفکرات نادرست و استدلال های غلط غلبه کنید. وقتی همه چیز خوب پیش نمی رود، طوری وانمود نکنید که انگار همه چیز خوب است. ارزیابی واقع بینانه ی جوانب مثبت و منفی، شانس موفقیت تان را افزایش می دهد.

شهریور
امروز تقریباً همه بیش از شما خوش بین هستند و خودتان نمی دانید چرا. در ابتدا این طور به نظر می رسد که انگار خیلی عالی است که دیگران این قدر درباره ی نقشه های شما اشتیاق نشان می دهند. اما با گذشت زمان کمی سخت است که بگویید آیا آن ها واقعاً ایده های شما را دوست دارند یا فقط به خاطر این که نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید این چیزهای قشنگ را به شما می گویند. نگرانی ها و بدبینی های تان را برای روز دیگری بگذارید؛ اکنون زمان آن است که هر حمایتی را بلافاصله بپذیرید و قدم به قدم برنامه ی خود را پیش ببرید.

مهر
تغییراتی در شرف وقوع هستند که اگر خودتان را آماده ی چالش ها کنید، فرصت های جدیدی را برای آینده ی تان به ارمغان خواهند آورد. خوشبختانه امروز شغل تان آن قدرها هم خسته کننده نیست. از آن جایی که هم ترازی هوشمندانه ی عطارد و مشتری اتفاق می افتد، قادر خواهید بود تا خلاقیت تان را نشان دهید و جرأت پیدا می کنید تا قلب تان را در مسیر جدیدی قرار دهید. تا زمانی که خودتان را باور داشته باشید، آمادگی موفقیت را دارید. خیلی به این چیزها فکر نکنید، فقط بال بگسترانید و پرواز کنید.

آبان
امروز افق ها برای تان محدود گشته اند و اصلاً دلیلی وجود ندارد که تصمیمات تان را برای آینده دوباره ارزیابی کنید. نقشه هایی که دیروز خیلی دیوانه وار به نظر می رسیدند، تا کنون از موانع زیادی در مسیر تحقق شان عبور کرده اند. اما به دام آسودگی نیفتید. هر چیزی که شما را لب مرز می گذارد، نقش بسیار مهمی در انگیزه های فعلی تان دارد. خودتان را نشان دهید و کاری خارق العاده انجام دهید. هرچه نقشه های تان برانگیزاننده تر باشند، احتمال موفقیت شما بیشتر است.

آذر
امروز آن قدر بی پروا هستید که آماده اید همه چیز را حتی پنهانی ترین اسرارتان را با دیگران در میان بگذارید. به دلیل هماهنگی عطارد با مشتری، احساسات تان سرکش شده اند. هر چه قدر هم که فعلاً خوش بین هستید، قبل از این که لب به سخن باز کنید به آن چه می خواهید بگویید فکر کنید. اگر متانت و تعادل فکری داشته باشید، قدرت درونی تان خواهد درخشید. گر پیام تان ارزشمند و قابل توجه است اصلاً نیازی نیست که از بالای بام فریادش بزنید.

دی
صبوری شما در حال آزمایش است، زیرا همه ی کسانی که اطراف تان هستند تشویق تان می کنند تا فقط بگویید بله. در این فاصله می خواهید کمی زمان برای خود بخرید تا هر پیشنهاد و ایده ای را که به شما ارایه می شود بررسی کنید. اگر حتی در برنامه ی فعلی تان فرصت نداشته باشید، اطرافیان تان خوشحال می شوند که فوراً دعوت شان را بپذیرید. خوشبختانه تجربه های زیادی در دست و پنجه نرم کردن با چند کار همزمان دارید. اگر شروع چند کار را برای چند روزی به عقب بیندازید، زندگی تان با سرعت ملایم تری پیش خواهد رفت.

بهمن
امروز خیلی راحت می توانید روز را به کام خود شیرین کنید، اما این شیرینی و خوشی جانشین مناسبی برای منطقی فکر کردن نیست. خوشبختانه امروز روی غلتک هستید و می توانید همه چیز را طوری پیش ببرید که کارها آن طور که دل تان می خواهد اتفاق بیفتند. به خاطر داشته باشید که خیال پردازی دیگران را هم ترغیب می کند و شما را به هر جایی که می خواهید می برد. خودتان را باور داشته باشید؛ اگر می دانید که رویاهای تان آن قدر واضح و عملی هستند که می توانند به واقعیت بپیوندند، پس این کار را بکنید.

اسفند
ممکن است امروز خیلی پر حرفی کنید، یعنی آن قدر که وقتی شروع به صحبت کنید دیگر نمی شود جلوی شما را گرفت. افکارتان را با کسانی که به شما گوش می دهند در میان بگذارید. امروز جرأت پیدا می کنید که افکارتان را بیخود و بی جهت بزرگ کنید و بلافاصله درباره ی آن ها حرف های بی ربط بزنید. این فرصت طلایی را از دست ندهید و سعی کنید در این بحث و گفت و گوهای بیهوده خودی نشان دهید.

سه شنبه 05 فروردین 1393 - 18:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ali
آفلاین



ارسال‌ها : 2199
عضويت: 15 /6 /1391
وضعیتم اینه!
تشکرها : 673
سیمکارت من: سیمکارتم!
تشکر شده : 375
وب من : http://pran3.rzb.ir

پاسخ : 6 RE فال روز 1393
فال روز (7 فروردین- 27 مارچ)


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین
امروز دوست ندارید که به تنهایی کارهای تان را انجام دهید، حتی اگر معمولاً ترجیح می دهید که از بقیه جلو بزنید. اکنون زمانی است که با سایر اعضای شبکه های اجتماعی و کل گروه احساس همبستگی می کنید. اما اگر کسی پیدا شود که دوست نداشته باشد شما عضوی از گروه باشید، ممکن است احساس کنید که طرد شده اید. اما دلیلی برای کینه ورزی وجود ندارد؛ اگر امروز رویکرد مثبتی را در پیش بگیرید، فردا حس بهتری نسبت به کارها خواهید داشت.

اردیبهشت
امروز توانایی فوق العاده ای دارید برای این که بدانید در محل کارتان چه کاری انجام دهید، حتی اگر ایده هایی که دارید مخالف افکار غالب جمع باشد. انرژی تان را تلف نکنید برای این که به همه ثابت کنید که راه شما عقلانی ترین راه ممکن است. شاید همکاران تان در هیچ صورتی باورتان نکنند. خوشبختانه شما کارتان را بهتر از دیگران بلد هستید، پس به آرامی دست به کار شوید تا افکارتان را عملی کنید. وقتی دیگران متوجه شوند که مقصود شما کسب و کار است، به شما احترام خواهند گذاشت و تحسین تان می کنند. این فرصتی است که برای تان پیش آمده تا بدرخشید.

خرداد
اگرچه معمولاً در حرف زدن کم نمی آورید، اما امروز می خواهید که ساکت بمانید و مطابق نظر جمع پیش بروید، حتی اگر نظر شما مخالف نظر دیگران باشد. ممکن است امروز سر جنگ داشته باشید، اما شاید تسلیم دیگران شوید تا آرامش دوباره بازگردد. خوشبختانه چیزی قطعی نیست، پس اجازه دهید که شرایط بیرونی قدم بعدی شما را مشخص کنند. واقعاً لزومی ندارد که سخت تلاش کنید تا ارزش خودتان را به دیگران ثابت کنید.

تیر
امروز در وضعیت عجیبی از سردرگمی به سر می برید، زیرا می خواهید که از نظر احساسی به کسانی که دوست شان دارید نزدیک تر شوید، اما برعکس آن ها می توانند حدی از فاصله را بین خودشان و شما حفظ کنند. طبیعتاً این عدم تعادل نگران کننده است، پس بهتر است پیش از آن که خیلی دیر شود دوباره احساسات خود را بسنجید. در نهایت این فقط به معنی حفظ تعادل وضع موجود نیست، بلکه به معنی به دست آوردن آن چیزی است که قلب تان آرزو می کند. سعی نکنید که امروز کارها را بیش از حد شخصی کنید، زیرا همه ی روابط مشکلات منحصر به فرد خودشان را دارند؛ در عوض سعی کنید تا بر تحقق رویاهای تان تمرکز کنید.

مرداد
امروز ایده های جدید مثل گل سربرمی آورند و حس تان به شما می گوید که بوی بهار در راه است. اما این که بدانید این افکار غیر معمول را تا کجا ادامه دهید می تواند چالش برانگیز باشد و اگر زیاد هم درباره ی شان صحبت کنید ممکن است پیامدهای منفی بر شیوه ی کنونی زندگی تان بگذارند. به یاد داشته باشید که لزومی ندارد که هر چیزی را که به ذهن تان می رسد با دیگران در میان بگذارید. شنونده و مخاطب تان را در نظر بگیرید و بعد اسرارتان را فاش کنید. اگر کسی سوالی پرسید، یک لبخند مرموز می تواند تمام جوابی باشد که به او می دهید.

شهریور
لطفاً لاف نزنید، زیرا تاثیری در تحقق بلندپروازی های تان نخواهد داشت. اما می توانید از این تاخیری که در عملی شدن آرزوهای تان اتفاق افتاده است به نفع خودتان استفاده کنید. به جای این که به دنبال شغل دیگری باشید که انتظارات شما را برآورده کند، سعی کنید مدت بیشتری در همین شغل فعلی تان بمانید. در این فاصله به انتخاب هایی که دارید فکر کنید و تلاش کنید تا رشته های نامربوط مختلف را به هم ببافید و از آن ها یک طرح جامع درآورید. تا زمانی که چشم و توجه تان به نتیجه ی نهایی باشد، شانس موفق شدن تان بسیار زیاد خواهد بود.

مهر
اگر امروز با رویکردی منصفانه و با به کارگیری عقل سلیم در کارتان عمل کنید، این شیوه ی عملکرد به طرز غیر منتظره ای چالش برانگیز خواهد شد. بدانید که چنین رویکردی تاثیری در عملی شدن افکارتان نخواهد داشت، زیرا اکنون کلید حل مشکلات در داست ابتدایی ترین ایده هاست. برای این که تصمیم بگیرید که گام بعدی تان چه باشد تا تعادل را حفظ کنید، زمان را از دست ندهید. به جای این که خیلی محتاطانه عمل کنید، همه چیز را برهم بزنید تا به این ترتیب انتخاب های بیشتری پیش روی تان داشته باشید. گاهی کورکورانه عمل کردن بهترین راه برای ایجاد تغییرات مثبت است.

آبان
امروز راهکارهای مختلفی برای مدیریت مشکلات کوچک خانگی در ذهن دارید. به جای این که بخواهید خیلی با سیاست وارد عمل شوید، کاملاً آماده اید که به وسط میدان بپرید و کنترل هر چیزی را که سر جای اش نیست به دست بگیرید. اما اعمال قدرت بیش از حد می تواند نتیجه ی معکوس داشته باشد، به ویژه اگر تمام حقایق مورد نیاز را در دسترس نداشته باشید. یک گام به عقب بردارید، با دقت به نظرات دیگران گوش دهید و نقش یک محقق را بازی کنید. خوشبختانه می توانید با قرار دادن همه ی تکه های پازل امروز را برای خود بخرید. وقتی فرشته ها بترسند از این که وارد عمل شوند، احمق ها وارد میدان می شوند.

آذر
ممک است فکر کنید که دارید به هزاران مشکلاتی که امروز وجود دارند شما هم یکی اضافه می کنید. این یک مبارزه با چندین رابطه است که ربطی به هم ندارند، اما متوجه نمی شوید که چه طور یک رابطه می تواند بر دیگری تاثیر بگذارد. اما قطع رابطه با دیگران مشکلی را حل نمی کند. زمان بگذارید تا با دیگران رابطه برقرار کنید؛ نگران نباشید اگر الآن نمی توانید جواب همه ی سوال های تان را پیدا کنید.

دی
اگر دوباره به انگیزه های تان رجوع کنید و سعی کنید تا اهداف تان را مطابق انگیزه های تان شکل دهید، آن وقت جهت گیری مسیر برای تان راحت تر می شود. اما ممکن است حالا که فکر می کنید ببینید که اهداف تان خیلی واضح و مشحص نیستند، پس نیاز دارید که از اول شروع کنید و محتاطانه تلاش کنید تا گره از امیال ناخودآگاه تان باز کنید. نترسید از این که به کسی اعتماد کنید؛ توصیه هایی که از یک مشاور، مربی یا دوست قابل اطمینان می گیرید می تواند همان طور که خودتان را برای در پیش گرفتن مسیر آماده می کنید تاثیر به سزایی در دنیای امروزتان ایجاد کند. این یکی از نشانه های قدرت است که بدانید چه وقت از دیگران کمک بگیرید.

بهمن
ممکن است امروز نسبت به چیزهای کوچک خیلی حساس شوید. بر چیزی پافشاری نکنید، زیرا ممکن است زمان کافی برای مسایل مهم نداشته باشید. در این فاصله فقط بر واکنش های تان تمرکز کنید و هر وقت که احساس کردید مناسب است در قلب تان را باز کنید. اگر قبل از این که سعی کنید به احساسات خود سر و سامان دهید کمی صبر کنید، در طولانی مدت بهتر عمل خواهید کرد. در این فاصله عشق و دوستی تان را با اعمال تان نشان دهید و نه با زبان تان.

اسفند
به نظر می رسد که انگار در یک دنیای رویایی گام برمی دارید و این نمادهای سورئال و فرا واقع تمام روز را با شما هستند. مشکل این جاست که این تصاویری که به ذهن تان وارد می شوند با عقل تان جور درنمی آیند. به محض این که می خواهید افکارتان را توضیح دهید از ذهن تان محو می شوند. دست به کار شوید و اجازه دهید تا رویاهای تان عملی شوند، حتی اگر نمی دانید که این رویاها شما را به کجا خواهند برد.

دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 - 19:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ali
آفلاین



ارسال‌ها : 2199
عضويت: 15 /6 /1391
وضعیتم اینه!
تشکرها : 673
سیمکارت من: سیمکارتم!
تشکر شده : 375
وب من : http://pran3.rzb.ir

پاسخ : 7 RE فال روز 1393
فال روز (8 فروردین- 28 مارچ)


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین
عادلانه به نظر نمی رسد اگر مجبور شوید دستور به کار ناخوشایندی دهید که فکر می کردید قبلاً انجام شده است. با این حال اگر کسی از موضع قدرت سوء استفاده کند، نمی توانید نگرانی های تان در این باره را نادیده بگیرید. ممکن است وارد مبارزه ای شوید که احتمال برنده شدن تان در آن کم است و حتی هیچ منفعت شخصی برای تان ندارد. اگر امروز تلاش کنید تا شرایط را به نفع خودتان تغییر دهید، ممکن است سعی و تلاش تان نتیجه ی معکوس به همراه داشته باشد و به هیچ نتیجه ی مثبتی نرسید. بهتر است که بدانید کاری که به سود همه باشد، نتایج رضایت بخش تری را به ارمغان خواهد آورد.

اردیبهشت
ممکن است امروز بخواهید در حمایت از کسی در محل کارتان صحبت کنید، اما مراقب باشید که اهداف آن کس با اهداف شما یکی و هماهنگ باشد. تفاوت های بین تان در نگاه اول قابل تشخیص نیستند، اما هر چه بیشتر درگیر این مساله می شوید بیشتر خودشان را نشان می دهند. موضعی نگیرید که بعداً نتوانید شخصاً کاری از پیش ببرید یا مجبور به عقب نشینی شوید و همکاران تان در دفاع از خودشان تنها بمانند. به پا خواستن در دفاع از دوستان تان بسیار تحسین برانگیز است، البته تا زمانی که به محدودیت های خود آگاه باشید.

خرداد
نمی دانید که به خواسته های شخصی تان اهمیت دهید یا با مساله ای که در محل کارتان با آن مواجه شده اید دست و پنجه نرم کنید، به هر حال امروز تصمیم گیری بین این دو انتخاب کمی گمراه کننده به نظر می رسد. اهداف کاری تان ممکن است در وضعیت ثبات نباشند و این مشکل را مضاعف کنند. همین که تصمیم بگیرید که خودتان چه می خواهید به اندازه ی کافی دشوار است؛ حالا اگر دیگران را هم به این مجموعه اضافه کنید، فقط اضطراب و پریشانی تان اضافه می گردد. به خودتان هر چه قدر که لازم است زمان دهید تا دوباره اولویت های تان را بررسی کنید و از این فشارها بکاهید. در این فاصله به فریبندگی و جذابیتی که در وجودتان است روی آورید تا بتوانید هر دو طرف قضیه را برای مدت بیشتری به همراه داشته باشید.

تیر
ممکن است امروز به طرزی نا آگاهانه بخشی از بازی قدرت یکی از همکاران تان شوید، اما قبل از این که همه چیز مشخص شود غرایزتان به شما اخطار می دهند که یک مشکل پنهانی وجود دارد. اگرچه با در میان گذاشتن احساسات تان می توانید از مقابله های غیر ضروری جلوگیری کنید، اما باید روابط تان را طوری تنظیم کنید که هر گونه انگشته اتهامی را از خودتان دور کنید. همین که برنامه های پنهانی یک نفر را آشکار کنید کافی است تا همه چیز را در جهت مناسب قرار دهید. بگذارید همه بدانند که به نظر شما صداقت بهترین سیاست است و فقط تماشا کنید که بعد چه اتفاق می افتد.

مرداد
ممکن است امروز دیگران منظور شما را اشتباه متوجه شوند، مثلاً وقتی چیزی را با نیت خوب می گویید ممکن است دیگران این حرف شما را طوری بفهمد که انگار به دنبال قدرت هستید. اما فعلاً علاقه ای به خطر انداختن قدرت دیگران ندارید؛ فقط می خواهید که همه چیز آن طوری که درست است انجام شود و فکر می کنید قبل از این که چیزی به بیراهه برود باید مداخله کنید. در شیوه ای که در پیش گرفته اید خیلی تحکم آمیز عمل نکنید؛ صبور باشید و انگیزه های تان را تا جایی که ممکن است به روشنی توضیح دهید. وقتی حرف تان را زدید، اجازه دهید تا دیگران خودشان مسیر خود را انتخاب کنند.

شهریور
شاید یک دوست یا همکار در جریان پویای رابطه با شما نامطمئن به نظر برسند، اما همه ی سر در گمی مال شماست. شاید بیش از آن چه در این زمان ممکن است به دنبال وضوح و روشنی هستید؛ پافشاری بیش از حد برای فهمیدن چیزهای بیشتر ممکن است باعث شود که طرف مقابل بخواهد با اجتناب از پرسش های شما به خشم تان پایان دهد. این قدر سرسخت نباشید که دیگران بترسند و به همین دلیل از شما دوری کنند. اگر کمی ملایلم تر عمل کنید می توانید رابطه ی صمیمی تری را که به دنبال اش هستید داشته باشید.

مهر
امروز به تمام حرف هایی که زده می شوند توجه کنید، حتی در یک مکالمه ی معمولی، زیرا ممکن است چیزهایی در آن پنهان شده باشند که در ظاهر به نظر نمی رسند. گفت و گوی معمولی درباره ی وضع هوا می تواند اطلاعات مهمی را فاش کند. به خاطر داشته باشید که اگر امروز پیام مهمی دریافت کردید، نیازی نیست که همین الآن پاسخ اش را بدهید. قبل از این که تصمیم بگیرید که در مرحله ی بعد چه کار کنید، وقت بگذارید تا انتخاب های مختلف را بررسی نمایید.

آبان
امروز ممکن است لحن تان شدیدتر از آن چه فکر می کنید باشد. اما هیچ علاقه ای ندارید که به یک تصمیم مشترک برسید؛ می دانید که کار درست چیست و حتی حاضرید که برای آن بجنگید. متأسفانه اگر باور داشته باشید که نظر شما تنها نظر درست است، ممکن است به ضررتان تمام شود. نظرتان را بگویید، اما سعی نکنید که ذهن دیگران را تغییر دهید. اکنون زمان آن است که با نظرات مخالف موافقت کنید، زیرا ممکن است از مرزهای مبارزه عبور کنید که دیگر قابل جبران نیستند.

آذر
به جای این که سعی کنید که دیگران را تشویق کنید تا مطابق برنامه ی شما پیش بروند، بهتر است با مشکلات برنامه ریزی مواجه شوید. شاید فکر کنید که تقریباً غیر ممکن است که برنامه ریزی تان را تغییر دهید، اما در نهایت یک اصلاح مختصر می تواند باعث شود که روز با جریان ملایم تری پیش برود. اگر الآن بر خلاف میل تان سعی کنید انعطاف پذیر باشید، در نتیجه ی آن فرصتی طلایی به شما داده می شود که در غیر این صورت آن را از دست خواهید داد.

دی
مجموعه کلماتی که امروز به کار می برید ممکن است صریح باشند و حتی خیلی سرد و خشک عمل کنید، اما شاید خودتان فکر کنید که این کارها را از روی مهربانی انجام می دهید. شاید حتی آگاه نباشید که امروز چه قدر قدرت دارید. همین که لحن تان را ملایم تر کنید کافی است تا تاثیر مثبتی بگذارید. تا زمانی که خیلی دیر نشده دست به کار شوید؛ تمرین کنید تا آگاهانه با لطافت بیشتری عمل کنید و بتوانید روابط هماهنگ تری را به وجود آورید.

بهمن
ممکن است امروز احساس کنید که همه چیز بیش از آن چه باید طول می کشد؛ هر چه قدر تلاش می کنید تا سریع تر کاری را به اتمام برسانید، می بینید که هنوز کارهای زیادی هست که باید انجام دهید. به خودتان نگرانی راه ندهید، زیرا مهلت کنونی تان انعطاف پذیرتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. قبل از این که چیزی را تغییر دهید، وضعیت کنونی را برای سایرین توضیح دهید. رسیدن به یک راه حل عملی می تواند تمامی این فشار را از میان بردارد. خوشبختانه می توانید با مشورت کردن از همان گام های اولیه مشکلات را حل کنید.

اسفند
امروز احساسات تان بسیار آشکارند و باعث می شوند که آسیب پذیر به نظر برسید. ممکن است به عنوان راه چاره نوعی صبوری نامتعارف را در پیش بگیرید، یعنی حساسیت خود را انکار کنید و از این مساله ی مهم کناره بگیرید. وقتی سعی می کنید تا این راهکار غیر منطقی را با دیگران در میان بگذارید، راه حل دیگری خودش را نشان می دهد. یکباره می فهمید که دیگر نیازی نیست که احساسات تان را پنهان کنید، قدرت درونی تان آن چنان خواهد درخشید که همه آن را درک می کنند.

دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 - 19:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ali
آفلاین



ارسال‌ها : 2199
عضويت: 15 /6 /1391
وضعیتم اینه!
تشکرها : 673
سیمکارت من: سیمکارتم!
تشکر شده : 375
وب من : http://pran3.rzb.ir

پاسخ : 8 RE فال روز 1393
فال روز (9 فرودین - 29 مارچ)


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین
امروز قبل از این که بدانید مقصد دقیق شما کجاست، از خواب بیدار می شوید و می بینید که بیرون در ایستاده اید. اما کمی بعد ممکن است احساس کنید که لازم است به عقب برگردید و مسیرتان را مجدداً ارزیابی کنید. حس درونی تان به شما می گوید چیزی اشتباه شده است و اکنون کار درستی است اگر بخواهید به غرایزتان اطمینان کنید. بد نیست کمی از روابط اجتماعی دوری کنید تا این که آماده ی برقراری رابطه شوید. تغییری را که در درون تان اتفاق افتاده است خیلی بزرگ نکنید؛ فقط بگذارید همه بدانند که این عدم اطمینان کنونی خیلی طول نمی کشد و حتی قبل از این که کسی متوجه شود دوباره مثل قبل خواهید شد.

اردیبهشت
امروز حالتی دوگانه دارید، یعنی ممکن است همان طور که خیلی مصمم و با اراده عمل می کنید، در همان لحظه احساس شک و تردید هم به سراغ تان بیاید. سیاره ی کلیدی شما که زهره است تحت فشار شدید از سوی زحل قرار گرفته است، در نتیجه ممکن است برای مدت کوتاهی احساس تنهایی کنید و حتی استحقاق عشق را هم نداشته باشید. خوشبختانه زهره پیوند سه گانه ای با مریخ پرانرژی نیز برقرار می سازد و به شما قدرت می دهد تا بر شک و تردید درونی تان غلبه کنید. تمرکزتان را بر دیگران معطوف سازید و اوقاتی را با دوستان تان بگذرانید، زیرا در نهایت به شما کمک می کند تا حس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

خرداد
امروز ممکن است یک احساس ناراحت کننده به سراغ تان بیاید و شما نتوانید آن را از بین ببرید. اگرچه معمولاً سرخوش هستید، اما بدانید که جریان های پویایی که در یک رابطه وجود دارند ممکن است فعلاً هماهنگ عمل نکنند. احساس می کنید همه چیز جور دیگری شده است و آن طور که همیشه بودید دیگر با احساس کنونی تان جور درنمی آید. به نظر می رسد که این یک مشکل بیرونی باشد، اما یک بررسی دقیق تر مشخص می کند که این ناهماهنگی احساسی به ترس های شما برمی گردد. اگر رویکردتان را تغییر دهید، همه چیز خیلی زودتر از آن چه که فکرش را بکنید بهتر خواهد شد.

تیر
شاید امروز دل تان بخواهد کسی را داشته باشید تا بتوانید سرتان را روی شانه های اش بگذارید، اما ممکن است از میزان حمایت و توجهی که دریافت می کنید ناراضی باشید. لزومی ندارد که صورت تان را خندان نشان دهید، در حالی که اصلاً احساس خوشحالی نمی کنید. اما یک صحبت درونی با ضمیر ناخودآگاه تان می تواند کمک تان کند تا منشأ تنهایی خود را پیدا کنید. برای مدتی دور قلب تان حصار بکشید تا از آسیب دیگران در امان بمانید، اما این عقب نشینی احساسی می تواند شما را تنها بگذارد. سعی کنید به جای این که درِ قلب و احساس تان را به خاطر ترس ببندید، به خواسته های تان توجه کنید.

مرداد
جریان های پویایی که در یک رابطه وجود دارند می توانند هم زمان خیلی خوب و خیلی بد به نظر برسند. در ابتدا شاید فکر کنید که همه چیز بر وفق مرادتان پیش می رود، اما نتیجه ممکن است آن چیزی نباشد که فکرش را می کردید. احساس می کنید که انگار دوست ندارید که امروز این جایی که هستید باشید، اما به هر حال این جا هستید. خبر خوب این است که خودتان مسئول ایجاد شادی و لذت در زندگی تان هستید. سعی نکنید از تغییرات مثبت جلوگیری کنید. وقتی ببینید کارها چه قدر زود فقط طی چند روز از این رو به آن رو می شوند حتماً تعجب خواهید کرد.

شهریور
مسئولیت های کنونی تان ممکن است عوارض جانبی هم داشته باشند و نتوانید زمان زیادی را با کسانی که دوست شان دارید بگذرانید. دیگران ممکن است به خاطر فاصله ای که بین خودشان و شما احساس می کنند دچار اشتباه شوند، اما شما واقعاً نمی خواهید که آن ها را دور کنید. اما به نظر می رسد که آن ها واکنش منفی نشان دهند و فکر کنند که می خواهید آن ها را از دست بدهید. بگذارید که دیگران بفهمند که چه قدر زمان شما محدود است، در این صورت انتظارات شان به حداقل خواهد رسید.

مهر
دیگران شما را به خاطر دمدمی مزاجی بودن تان می شناسند و همین زندگی تان را بیش از حد لزوم دشوار می سازد. همان طور که در طالع شما دیده می شود امروز زهره ی مغناطیسی به پنجمین خانه ی عشق و ثروت وارد می شود، اما مسیری که از آن عبور می کند کمی گمراه کننده است. ممکن است حتی دل تان بخواهد که فرار کنید و پنهان شوید تا با آن چه پیش روی تان است روبرو نشوید. اما نمی توان شما را مجبور کرد که تصمیم بگیرید. خوشبختانه میل شما به صبوری در نهایت احساس رضایتی را که به دنبال اش هستید برای تان به ارمغان خواهد آورد.

آبان
قرار است به یک مرحله ی دگرگونی وارد شوید، اما اول باید از یک سوراخ به کوچکی سوراخ سوزن رد شوید. متأسفانه این سوراخ آن قدر بزرگ نیست که بتوانید همه ی چمدان های پر از احساس و عاطفه ی تان را از آن عبور دهید. اگرچه این اصلاً حس خوبی نیست که مجبور شوید بعضی از وسایل تان را به همراه نبرید، اما سبک کردن بارتان به شما کمک می کند تا به صمیمی ترین روابط تان استحکام بیشتری ببخشید. اگرچه این دوران سختی است، اما به خاطر داشته باشید که این سختی شما را آماده ی دریافت چیزهای خواشایندی می سازد که کمی آن طرف تر انتظار آمدن شما را می کشند.

آذر
دستورالعمل امروز می گوید که باید یک قاشق غذاخوری خوش بینی مهار نشده، یک قاشق غذاخوری سر پر احتیاط و مقدار خیلی کمی خاطرات ناخوشایند را با هم مخلوط کنید. آن قدر آن ها را به هم بزنید که دیگر نتوانید تصمیم بگیرید که به کدامین راه قدم بگذارید. سپس وقت بگذارید و خوب فکر کنید تا ببینید که آیا رابطه ای که در آن هستید ارزش این همه فداکاری را دارد یا نه. حتی اگر گیج شدید، بدانید که اگر با حقیقت مواجه شوید زندگی عاشقانه ی تان استحکام بیشتری خواهد یافت.

دی
امروز تعهد عشقی تان را خیلی جدی گرفته اید و می خواهید عقایدتان را با کسی که به شما گوش خواهد کرد در میان بگذارید. اما در طالع شما ماه بازتابنده به سومین خانه ی شلوغ روابط و معاشرت ها وارد می شود و می تواند زمانی که بقیه شما را از مسیر اصلی منحرف می کنند به این جریان های متضاد نظم و ترتیب ببخشد. الآن مسیر حرکت تان را تغییر ندهید؛ فقط برای مدتی سعی کنید با چشم بسته عمل کنید. سرسپردگی تزلزل ناپذیرتان شما را سریع تر از آن چه فکرش را می کنید به اهداف تان نزدیک تر خواهد کرد.

بهمن
امروز ممکن است روابط تان خسته کننده به نظر برسند، زیرا به نظر نمی رسد که بتوانید آرامش و سکونی را که به دنبال اش هستید پیدا کنید. شاید مسایل مالی وارد زندگی تان شوند و یک چرخش منفی در روابط شخصی تان ایجاد کنند. متأسفانه هیچ راه سریع و ساده ای برای خارج شدن از این وضع دشوار وجود ندارد. برای این که بتوانید به غرایزتان اطمینان کنید باید تمرین کنید و هیچ زمانی بهتر از آلان برای شروع کردن است.

اسفند
انتخاب بهترین مسیر گمراه کننده به نظر می رسد و ممکن است لازم باشد پیش از این که تصمیم بگیرید شروع به حرکت کنید. طبیعتاً حرکت به سوی جلو پیش از آن که کاملاً آماده شوید اصلاً جالب یا آسان نیست، اما می تواند یک تجربه ی دگرگون کننده در مسیر زندگی تان باشد. در طالع شما دیده می شود که زحل مقاومت نشان می دهد تا مثل یک کاتالیزور عمل نکند و به این ترتیب برای مدتی شما را به اعماق ناشناخته ی احساس می کشاند. خوشبختانه چیزی برای ترسیدن وجود ندارد و می توانید در این سفر جادویی چیزهای زیادی به دست آورید.

دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 - 19:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ali
آفلاین



ارسال‌ها : 2199
عضويت: 15 /6 /1391
وضعیتم اینه!
تشکرها : 673
سیمکارت من: سیمکارتم!
تشکر شده : 375
وب من : http://pran3.rzb.ir

پاسخ : 9 RE فال روز 1393
فال روز (10 فرودین - 30 مارچ)


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین
بی معنی است اگر بخواهید برای کلنجار رفتن با خودتان که آیا خطر کنید یا نه از عقل و منطق استفاده کنید. اگر اخیراً در کاری شروع بدی داشتید، الآن زمان مناسبی است که دوباره آن را امتحان کنید. اگر ثابت قدم باقی بمانید و خودتان را باور داشته باشید، موفقیت از آن شماست. ترسی نداشته باشید از این که حضورتان را با بهترین نیت ها به همه اعلام کنید و نشان دهید که چه قدر مشتاق هستید که بیش از همه کار و تلاش کنید. اکنون زمان آن است که بدرخشید.

اردیبهشت
رویاهای دیشب تان ممکن است شب خسته کننده ای را برای تان رقم زده باشند. خوشبختانه می توانید مجدداً تمرکز خود را از رویاهای تان به روز پر مشغله ی پیش روی تان تغییر بدهید و رویکرد مثبتی را در پیش بگیرید. امروز در طالع شما ماه نو در یازدهمین خانه ی خیال پردازی با ترس های ناخودآگاه درهم می آمیزد، اما به راحتی می توانید وقتی با مقاومتی روبرو شدید بر آن غلبه کنید. هرچه در دنیای بیرونی سرتان شلوغ تر باشد، احتمال این که در شک و تردید گم شوید کمتر خواهد شد.

خرداد
داوطلب شدن برای همکاری با یک بنیاد ارزشمند یا یک گروه سیاسی می تواند ایده ی خوبی باشد، زیرا ماه نو در صورت فلکی حمل به یازدهمین خانه ی فعالیت های گروهی در طالع شما وارد شده است. به دنبال این هستید که یک کار سازنده و مفید انجام دهید، اما تا زمانی که این فعالیت های شما تاثیرات مثبت اجتماعی به همراه نداشته باشند رضایت تان جلب نمی شود. اگرچه بگو بخند با دیگران معمولاً یکی از منابع شادی به شمار می رود، اما بهتر است فعالیتی را انتخاب کنید که بتوانید در آن نتیجه ی همکاری و یاری رساندن تان را ببینید. به تلاش های تان افتخار کنید، زیرا می خواهید از این جهان دنیای بهتری بسازید.

تیر
فقط داشتن اهداف بلند پروازانه کافی نیست، باید خودتان را آماده کنید تا نیت های خوب تان را در راهی که پیش می گیرید به کار ببندید. خجالت آور است اگر این لحظه ی مهم را از دست بدهید و با یک تصمیم قطعی دست به کار نشوید، زیرا ماه نو در صورت فلکی حمل به دهمین خانه ی کسب و کاردر طالع شما وارد شده است. نگران چیزهایی که به دست خواهید آورد نباشید یا این که دقیقاً تا کجای مسیر پیش خواهید رفت. به خاطر داشته باشید که قدم اول مهم ترین حرکت است.

مرداد
امروز می توانید یک سناریوی پیچیده را مدیریت کنید، حتی اگر آگاه نباشید که بهترین راه برای مواجه با آن چیست. ممکن است قبلاً با همچین مساله ی مشابهی یک بار دیگر دست و پنجه نرم کرده باشید، اما امروز در طالع شما ماه نو در نهمین خانه ی افکار بزرگ راه حلی را یکباره آشکار می کند که قبلاً این قدر واضح نبود. واقعیت این است که هیچ راهی برای پیش بینی کردن وجود ندارد که ببینید آیا به نتیجه ی دلخواه می رسید یا نه. خطر کنید و ببینید چه می شود. هیچ دلیل منطقی برای صبر کردن وجود ندارد، شما فقط یک بار فرصت زندگی خواهید داشت.

شهریور
وقایع امروز ممکن است سفری را آغاز کنند که شما در آن نقش یک پرسشگر را دارید، اما هرچه عمیق تر فکر می کنید کمتر می فهمید. درس امروز این است که خرد واقعی زمانی اتفاق می افتد که از این جست و جوی آزار دهنده دست بکشید. نقطه ی گذار که شامل اسرار تولد، مرگ و کهکشان هاست زمانی اتفاق می افتد که یک مرحله پایان گرفته باشد و مرحله ی بعد هنوز شروع نشده باشد. ماه نو در هشتمین خانه ی تجدید حیات در طالع شما گوشزد می کند که همه ی پاسخ ها را در اختیار ندارید. با این وجود بعد از مشورت کردن با دیگران هنوز هم نیاز دارید که به این فرایند اطمینان کنید و رو به جلو حرکت کنید.

مهر
اکنون زمان آن است که جریان های پویای یک رابطه ی فعلی را تقویت کنید یا شعله های یک رابطه ی جدید را گسترش دهید، زیرا ماه نو در صورت فلکی آتشین حمل به هفتمین خانه ی دوستان و همراهان در طالع شما وارد شده است. این پیوند ماه و خورشید به اورانوس دمدمی مزاج وصل می شود و باعث می شود که بدون فکر و اندیشه سریعاً تغییر جهت دهید. اما اگر به نیاز خود برای مستقل بودن توجه نکنید، دیگران ممکن است از این سرکوب انرژی بهره ببرند و همه چیز را بدون فکر برهم بزنند. دست به اقدامات مبتکرانه بزنید؛ بهتر است خودتان احساسات تان را بروز دهید و اجازه ندهید که دیگران این کار را برای شما انجام دهند.

آبان
سرانجام زمان آن رسیده است که تغییرات بلند مدت در زندگی روزمره ی تان به وجود آورید، اما برای تاثیرگذاری مثبت نیازی نیست که اعمال تان خیلی شدید باشند. ماه نو در صورت فلکی حمل هفتمین خانه ی جزییات را در طالع شما فعال می کند و این یعنی این که کم کم شروع کردن بهترین راهکار هوشمندانه است. هر چیزی که به کارآیی شما اضافه کند می تواند مفید واقع شود. اما لزومی ندارد تا فردا صبر کنید؛ شما باید درست همین الآن دست به کار شوید تا از این لحظه ی جادویی به نفع خود سود ببرید.

آذر
برای ایجاد تعادل بین کار و تفریح در کشمکش هستید، اما ماه نو در صورت فلکی حمل به پنجمین خانه ی تفریح و بازی در طالع شما وارد شده است و به این ترتیب بر جنبه ی کم مشغله تر زندگی تاکید می ورزد. تقریباً غیر ممکن است که اکنون بخواهید خیلی جدی و مصمم عمل کنید، حتی اگر وظایف زیادی برای انجام دادن بر عهده داشته باشید. اما اگر امروز نتوانستید کاری را به اتمام برسانید بهتر است خون به پا نکنید. هم چنان بهترین راهکار این است که به تعهدات قبلی خود اذعان داشته باشید، در غیر این صورت زندگی به سرعت پیچیده می شود. مسئولیت پذیر باشید، حتی اگر در درون تان احساس یک کودک سر به هوا را دارید.

دی
امروز تمایل دارید که احساسات تان را در یک خط صاف حرکت دهید. اما ماه نو در صورت فلکی حمل چهارمین خانه ی امنیت احساسی را در طالع شما به خطر می اندازد، پس بهتر است که احساسات تان را با کسی که به او اعتماد دارید در میان بگذارید. از دیگران می خواهید که شما را بفهمند، اما بهتر است این گونه مسایل را نیز با نزدیک ترین دوستان و خانواده ی تان در میان بگذارید. هیچ دلیلی برای ترس و نگرانی وجود ندارد، پس صبر کنید تا شخص مورد اعتماد از راه برسد و در زمان و مکان مناسب قرار بگیرید و بعد پنهانی ترین اسرارتان را فاش کنید.

بهمن
هر چیزی که امروز بر زبان می آورید مهم تر جلوه می کند، زیرا ماه نو در صورت فلکی پر مدعای حمل به سومین خانه ی روابط در طالع شما راه باز کرده است. خوشبختانه می توانید برای تغییرات پیش رو زمینه سازی کنید، مثلاً اهداف تان را بنویسید یا با دیگران درباره ی عقایدتان صحبت کنید و حتی دوستان و اطرافیان تان را با تفکرات مثبت خود ترغیب کنید. صبر نکنید تا کس دیگری آن چه را که شما در ذهن دارید انجام دهد، آن چه را در ذهن تان می گذرد فاش کنید و سپس به گفته های تان جامه ی عمل بپوشانید. کسی که تردید کند بازنده است.

اسفند
به کار گرفتن انرژی قدرتمند ماه نو در صورت فلکی حمل برای تمرکز بر امور مالی تصمیمی هوشمندانه برای امروز است، زیرا ماه نو به دومین خانه ی ثروت در طالع شما وارد شده است. اما ممکن است یک تصمیم ناگهانی بگیرید که در نهایت به نفع شما نخواهد بود. به جای این که عجله کنید و همه چیز را برهم بزنید، قبل از شروع هر حرکت مهمی به اندازه ی کافی تأمل کنید. بهترین راهکار ایجاد یک ثبات بلند مدت است و نه تلاش برای درست کردن یکباره ی همه چیز.

دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 - 19:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ali
آفلاین



ارسال‌ها : 2199
عضويت: 15 /6 /1391
وضعیتم اینه!
تشکرها : 673
سیمکارت من: سیمکارتم!
تشکر شده : 375
وب من : http://pran3.rzb.ir

پاسخ : 10 RE فال روز 1393
فال روز (11 فرودین - 31 مارچ)


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین
نواختن موسیقی و هدایت یک نمایش با شکوه می تواند ایده ی خوبی برای شادی امروز باشد، زیرا می خواهید دیگران را ترغیب کنید تا با شما همگام شوند. اما صورت فلکی حمل با مریخ جنگجو در هفتمین خانه ی دیگران در طالع شما مقابله می کند، بدین معنی که باید پیام تان را کمی ملایم تر انتقال دهید. اگرچه موسیقی جنب و جوش به همراه می آورد، اما اگر صدا را کم کنید تاثیرگذاری بیشتر می شود و دوستان تان مجبور نیستند که به خاطر صدای زیاد گوش های شان را بگیرند و حرف های شما را نشنوند. به خاطر داشته باشید که فعلاً همه مثل شما اهل تفریح و بازی نیستند، پس اگر کسی میل نداشت که به شما بپیوندد از او دلگیر نشوید.

اردیبهشت
امروز ممکن است مورد آزار و اذیت یکی از همکاران تان قرار بگیرید که باعث ناراحتی تان می شود، اما دفاع از خود به دلیل طبیعت ستیزه گری که دارید امری عادی است. متأسفانه ممکن است مواجه با این مشکل خیلی راحت نباشد. بهتر است به جای آن که با منشأ مشکل وارد جدل شوید خشم تان را پنهان کنید. به خاطر داشته باشید که این عقب نشینی احساسی به معنی بی دل و جرأتی نیست. کمی خودداری کنید، در غیر این صورت ممکن است کنترل تان را از دست بدهید و به جای این که چیزی را درست کنید همه چیز را خراب تر کنید. واقعاً جرأت می خواهد که پای خود را از صحنه بیرون بکشید.

خرداد
امروز بهتر است مراقب برخوردهای تان با دیگران باشید، در غیر این صورت شدت رفتار کنونی تان ممکن است به نظر دیگران خیلی پرخاشگرانه بیاید. حتی ممکن است فکر کنید که خیلی هم منطقی عمل می کنید، اما لازم است کسی به شما بگوید که ایده های تان خیلی سرکشانه هستند و آن ها نمی توانند از شما پیروی کنند. به جای این که بیهوده همه ی جزییات را توضیح دهید، ملایلم تر صحبت کنید و کمتر حرف بزنید. لزومی ندارد که بخواهید برای اثبات حرف تان از آن همه واژه استفاده کنید، فقط سعی کنید تا واژه های درست را انتخاب کنید. وقتی خودتان می توانید کاری را شروع کنید چرا این فرصت را به دیگران بدهید.

تیر
امروز می توانید دیگران را به خاطر قدرتی که در دفاع از تصمیمات تان دارید تحت تاثیر قرار دهید. ممکن است تمایل داشته باشید که به بازخوردهایی که از دیگران دریافت می کنید گوش دهید، اما بعد از این که نظر شخص دیگری را شنیدید خیلی سریع و شدید واکنش نشان می دهید. اگرچه نسبت به احتیاجات دیگران بسیار حساس هستید، اما مراقب باشید که تلاش در جهت تسکین نگرانی های دیگران قدرت تان را در اثبات تصمیمات خود تحت الشعاع قرار ندهد. وقتی دیگران شما را می بینند که برای باورهای تان ایستادگی می کنید واقعاً شگفت زده می شوند.

مرداد
آشکار کردن همه ی ایده ها و افکارتان در برابر همه کار عجیبی به نظرتان نمی آید. اما انرژی زیادی در اطراف در جریان است که باعث می شود خودی نشان دهید، اما ممکن است ندانید که چه وقت دست از این کار بردارید. اراده ای که دارید ترغیب تان می کند که خیلی پر مدعا باشید و همین موجب ناراحتی حتی قوی ترین دشمنان تان می شود. وقتی بفهمید که برای انتقال پیام تان نیازی نیست که فریاد بزنید، آن وقت راحت تر می توانید حمایت دیگران را به دست آورید. در گام های تان شتاب نکنید، زیرا اکنون سریع عمل کردن جواب نمی دهد.

شهریور
به نظر می رسد که اتفاقات زیادی در زندگی تان در جریان است که آبستن یک تحول بزرگ در روابط تان هستند. منفی گرایی یک نفر در زندگی تان به نقطه ی جوش می رسد و بعد همه چیز ساکت و آرام می شود. اما این سکوت به معنی کاهش فشار نیست، حتی می تواند معنی عکس هم بدهد. دلیلی وجود ندارد که آن قدر خشمگین شوید که مجبور شوید چیزهایی را بگویید که اصلاً منظورتان نیستند. از این انرژی صرف نظر کنید تا زمانی که آرامش و قدرت تان را بازیابید. کمی عقب نشینی به همه این فرصت را می دهد که به خونسردی برسند.

مهر
خصلت تان طوری است که می توانید دیگران را شاد کنید. اما ماه و خورشید در حال همنوایی با اورانوس سرکش در هفتمین خانه ی دوستان در طالع شما هستند، یعنی بدون این که به پیامد حرف های تان فکر کنید ناگهان شروع به حرف زدن خواهید کرد. اجازه ندهید که هیچ کس بین شما و اهداف تان قرار بگیرد، تعیین مرزهای مشخص می تواند ضامن سلامت روابط تان در آینده باشد. خطر کردن و آشکار کردن نیازهای تان می تواند همان پیشرفت غیرمنتظره ای باشد که تمام مدت به دنبال اش بودید.

آبان
امروز می توانید وظایف جدیدی را در محل کارتان به عهده بگیرید و حتی جزییات کار و انتظارات دیگران هم نمی توانند باعث ناراحتی شما شوند. متأسفانه اگر میزان انرژی اولیه را در طول مسیر حفظ نکنید دچار مشکل خواهید شد. وقتی از سرعت خود بکاهید ممکن است مسیرتان را گم کنید، پس از دوستان یا اطرافیان تان بخواهید که کمک تان کنند تا از مسیر خارج نشوید. اگر بر تصویر نهایی و کامل شده تمرکز کنید خواهید دید که چه قدر به شما کمک می کند تا به خواسته های تان برسید.

آذر
ممکن است امروز در کاری احساس ضرورت کنید، اما انتظار نداشته باشید که دیگران هم مثل شما فکر کنند. اگرچه دوستان تان می دانند که شما می توانید به طرزی فیلسوفانه با بهترین ایده های تان برخورد کنید، اما نمی توانند صبر کنند تا شما مشتاقانه از چیزی که خیلی برای تان مهم جلوه می کند حرف بزنید. افکارتان خیلی سریع و آتشین حرکت می کنند و به همین دلیل نمی توان راحت تصمیم گرفت که بهتر است کدام یک را دنبال کنید. به هیچ یک از افکارتان وابسته نشوید و اجازه دهید که به مرور زمان کارآیی خود را نشان تان دهند.

دی
امروز آن قدر جسارت دارید که می توانید از قدرت تان در محل کار برای پیشبرد خواسته های تان استفاده کنید، اما به سادگی ممکن است در این کار افراط کنید. نشان دادن قدرت تان به دیگران ممکن است فریبنده به نظر برسد و هدف اصلی تان را گم کنید. بدانید که موفقیت حاصل اعمال کنترل بر دیگران نیست. زمانی رویاهای تان به واقعیت می پیوندند که به جای مقام و قدرت بر نوآوری و همکاری تکیه کنید. به خاطر داشته باشید که کل یک چیز از تک تک اجزای سازنده ی آن مهم تر است.

بهمن
نیروی افکار مثبت تان به دیگران انگیزه می دهد، اما ممکن است امروز اشتیاق تان از تعادل خارج شود. خوش بینی کورکورانه به هیچ وجه کاربردی نیست. اگر کسی فکر کند که شما نمی توانید واقعیت را از تخیل تشخیص دهید، ممکن است ایمان اش را به نقشه های شما از دست بدهد. اگرچه همه دوست دارند که خبرهای خوب بشنوند، اما برای شما صداقت کامل است که اهمیت دارد. این حقیقت است که به شما آزادی می دهد.

اسفند
ایجاد راهکارهای جدید جهت افزایش درآمد باید اولویت امروز شما قرار بگیرند، زیرا ماه و خورشید و اورانوس همگام با هم به دومین خانه ی خود ارزشمندی در طالع شما وارد می شوند. ایده های اقتصادی مهمی درباره ی افزایش ثروت در ذهن دارید، اما از کارآیی آن ها مطمئن نیستید. اکنون هوشمندانه ترین قدم ممکن این است که نظر کسی را که به او اعتماد دارید بپرسید. کمی منطق غیر معمول و نامتعارف تمام آن چیزی است که نیاز دارید تا کارها را روی غلتک بیندازید.

دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 - 19:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست رویتازه سازی پاسخ هاکلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

با نصب تولبار آلكسا و کليک بر روي بنر زير به افزايش رتبه تالارگفتمان پرنس کمک کنيد

دریافت تولبار پرنس!